یکی دیگر از پیشرفتها جدا کردن موتور الکتریکی از باتری از طریق کنترل الکترونیکی، با استفاده از ابرخازنها برای رفع نیازهای انرژی زیاد اما کوتاه و انرژی ترمز احیاکننده است. [137] توسعه انواع سلول های جدید همراه با مدیریت هوشمند سلولی هر دو نقطه ضعف ذکر شده در بالا را بهبود بخشید. مدیریت سلول نه تنها شامل نظارت بر سلامت سلولها، بلکه پیکربندی سلول اضافی (یک سلول بیشتر از نیاز) است. با سیم کشی سوئیچ پیچیده، می توان یک سلول را در حالی که بقیه در حال انجام وظیفه هستند، آماده کرد. [ نیازمند منبع ]
کامیون های برقی [ ویرایش ]
کامیون الکتریکی یک وسیله نقلیه الکتریکی است که با باتری هایی طراحی شده است که برای حمل بار ، حمل بارهای تخصصی یا انجام کارهای مفید دیگر طراحی شده است.
کامیون های برقی بیش از صد سال است که کاربردهای ویژه ای مانند شناورهای شیر ، یدک کش ها و لیفتراک ها را به طور معمول با استفاده از باتری های سرب-اسید ارائه می کنند، اما توسعه سریع باتری های سبک تر و با انرژی متراکم تر در قرن بیست و یکم دامنه را افزایش داده است. کاربرد نیروی محرکه الکتریکی برای کامیون ها در نقش های بسیار بیشتری.
کامیون های برقی نسبت به کامیون های احتراق داخلی، صدا و آلودگی را کاهش می دهند. با توجه به راندمان بالا و تعداد قطعات کم قطارهای برقی، عدم سوختن سوخت در حالت بیکار، و شتاب بی صدا و کارآمد، هزینه های مالکیت و کارکرد کامیون های برقی به طور چشمگیری کمتر از مدل های قبلی است. [138] [139] با توجه به وزارت انرژی ایالات متحده ، هزینه متوسط به ازای هر کیلووات ساعت ظرفیت بستههای باتری برای کامیونها از 500 دلار در سال 2013 به 200 دلار در سال 2019 کاهش یافت، و همچنان به 137 دلار در سال 2020، با برخی از وسایل نقلیه زیر 100 دلار کاهش یافت. اولین بار. [140] [141]
حمل و نقل از راه دور بخش حمل و نقلی است که کمترین میزان را برای برقی شدن دارد، زیرا وزن افزایش یافته باتری ها نسبت به سوخت، ظرفیت بار را کاهش می دهد و جایگزینی که شارژ مجدد بیشتر است، زمان تحویل را کاهش می دهد. در مقابل، حمل و نقل شهری در مسافت های کوتاه به سرعت برق رسانی شده است، زیرا طبیعت تمیز و آرام کامیون های برقی به خوبی با برنامه ریزی شهری و مقررات شهری مطابقت دارد، و ظرفیت باتری های با اندازه مناسب برای توقف و رفت و آمد روزانه مناسب است. ترافیک در یک منطقه شهری [142] [143] [144]
در کره جنوبی ، کامیون های الکتریکی سهم قابل توجهی از بازار کامیون های جدید را در اختیار دارند. در سال 2020، از بین کامیون های تولید و فروش داخلی (که اکثریت قریب به اتفاق کامیون های جدید فروخته شده در کشور هستند)، 7.6 درصد خودروهای تمام برقی بودند. [145]You received this message because you are subscribed to the Google Groups "1top-oldtattoo-2" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to 1top-oldtattoo-2+unsubscribe@googlegroups.com.
To view this discussion on the web visit https://groups.google.com/d/msgid/1top-oldtattoo-2/CAEXU47UncUzNy2h4EBB6wrEhyjYa-zZoAtH1EijmgX%3DDtKKE6A%40mail.gmail.com.
No comments:
Post a Comment